آ
-
آموزش ابتدایی
بررسی و تحلیل مهارت تندخوانی به عنوان مرحله ای از مهارت خواندن در فارسی و ضرورت آموزش آن به معلمان ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 77-96]
-
آموزش و پرورش
بررسی و تحلیل مهارت تندخوانی به عنوان مرحله ای از مهارت خواندن در فارسی و ضرورت آموزش آن به معلمان ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 77-96]
ا
-
اسطوره
تحلیل محتوای فارسی دوره اول متوسطه بر اساس معرفی اسطورهها، الگوها و اندیشمندان ایرانی - اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
-
الگوها و اندیشمندان
تحلیل محتوای فارسی دوره اول متوسطه بر اساس معرفی اسطورهها، الگوها و اندیشمندان ایرانی - اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
-
انشای فارسی
چهارگونه غلطنویسی در انشای دانشآموزان متوسطه اول (مطالعۀ دانشآموزان پسر پایۀ نهم) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
-
اهداف شناختی
بررسی میزان انطباق اهداف شناختی، مهارتی و نگرشیِ کتاب هایِ نگارشِ دورۀ اولِ متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 57-77]
-
اهداف مهارتی
بررسی میزان انطباق اهداف شناختی، مهارتی و نگرشیِ کتاب هایِ نگارشِ دورۀ اولِ متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 57-77]
-
اهداف نگرشی
بررسی میزان انطباق اهداف شناختی، مهارتی و نگرشیِ کتاب هایِ نگارشِ دورۀ اولِ متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 57-77]
ب
-
بن ماضی
تأثیر شعرقصه بر یادگیری مقولات دستوری پایۀ هفتم (مطالعۀ موردی، فعل، مصدر و بنهای ماضی و مضارع) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 21-38]
-
بن مضارع
تأثیر شعرقصه بر یادگیری مقولات دستوری پایۀ هفتم (مطالعۀ موردی، فعل، مصدر و بنهای ماضی و مضارع) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 21-38]
پ
-
پایۀ نهم
چهارگونه غلطنویسی در انشای دانشآموزان متوسطه اول (مطالعۀ دانشآموزان پسر پایۀ نهم) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
ت
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای فارسی دوره اول متوسطه بر اساس معرفی اسطورهها، الگوها و اندیشمندان ایرانی - اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
-
تربیت معلم
بررسی و تحلیل مهارت تندخوانی به عنوان مرحله ای از مهارت خواندن در فارسی و ضرورت آموزش آن به معلمان ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 77-96]
-
تندخوانی
بررسی و تحلیل مهارت تندخوانی به عنوان مرحله ای از مهارت خواندن در فارسی و ضرورت آموزش آن به معلمان ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 77-96]
د
-
دانشآموزان متوسطۀ اول
چهارگونه غلطنویسی در انشای دانشآموزان متوسطه اول (مطالعۀ دانشآموزان پسر پایۀ نهم) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
-
دوره اول متوسطه
تحلیل محتوای فارسی دوره اول متوسطه بر اساس معرفی اسطورهها، الگوها و اندیشمندان ایرانی - اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
ر
-
رسانه
بررسی میزان انطباق اهداف شناختی، مهارتی و نگرشیِ کتاب هایِ نگارشِ دورۀ اولِ متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 57-77]
ز
-
زبان فارسی
بررسی و تحلیل مهارت تندخوانی به عنوان مرحله ای از مهارت خواندن در فارسی و ضرورت آموزش آن به معلمان ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 77-96]
ش
-
شعر
تأثیر شعرقصه بر یادگیری مقولات دستوری پایۀ هفتم (مطالعۀ موردی، فعل، مصدر و بنهای ماضی و مضارع) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 21-38]
غ
-
غلطنویسی
چهارگونه غلطنویسی در انشای دانشآموزان متوسطه اول (مطالعۀ دانشآموزان پسر پایۀ نهم) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
ف
-
فعل
تأثیر شعرقصه بر یادگیری مقولات دستوری پایۀ هفتم (مطالعۀ موردی، فعل، مصدر و بنهای ماضی و مضارع) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 21-38]
ک
-
کتاب فارسی
تحلیل محتوای فارسی دوره اول متوسطه بر اساس معرفی اسطورهها، الگوها و اندیشمندان ایرانی - اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
گ
-
گونههای غلطنویسی
چهارگونه غلطنویسی در انشای دانشآموزان متوسطه اول (مطالعۀ دانشآموزان پسر پایۀ نهم) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
م
-
مصدر
تأثیر شعرقصه بر یادگیری مقولات دستوری پایۀ هفتم (مطالعۀ موردی، فعل، مصدر و بنهای ماضی و مضارع) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 21-38]
-
مهارت خواندن
بررسی و تحلیل مهارت تندخوانی به عنوان مرحله ای از مهارت خواندن در فارسی و ضرورت آموزش آن به معلمان ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 77-96]
ن
-
نگارش
بررسی میزان انطباق اهداف شناختی، مهارتی و نگرشیِ کتاب هایِ نگارشِ دورۀ اولِ متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 57-77]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد